poniedziałek, 20 lipca 2015

Szwedzkie piękno - czyli haul z IKEI + WISHLIST from CNDirect.com

Choć moje ostatnie zakupy z Ikei są dość małe to i tak cieszę się z tego co udało mi się ze sobą zabrać. Normalnie na przejście tego sklepu mam około 3-4 godzin. Wtedy na spokojnie zaglądam do wszystkich zakamarków i naciągam Tatusia na wszystko co mi się spodoba. Tym razem jednak nie pojechałam ani samochodem, ani z kartą Taty (jak często mi się wydaje, że jest ona złota). Ograniczyłam tak, więc zakupy ale też i czas spędzony w tym sklepie. Wystarczyła godzinka, bym szybko przeszukała wszystkie kąty i znalazła rzeczy z mojej listy. Jako, że musiałam jeszcze wrócić do mieszkania po drugiej stronie Wisły zmuszona byłam do podróży autobusem. A przejazd przez Pragę był dla mnie trochę przerażający.
Na szczęście obyło się bez jakichkolwiek komplikacji, a torba nie była zbyt ciężka. 

Prawie całe zakupy miały charakter czysto dekoracyjny. Ostatnio zakupiłam pędzle do makijażu, więc potrzebowałam opakowania do ich przechowywania. Nie zadziwię Was pisząc, że w tym celu postanowiłam zakupić osłonki na doniczki/świeczniki. Dwa białe, ażurowe i metalowe. Idealnie będą wyglądały w moim pokoju po remoncie, który z brak czasu niestety bardzo się przeciąga. Oczywiście drugie opakowanie wykorzystałam do przechowywania pomadek i błyszczyków, ale cały czas znajduję nowe w pokoju, więc niedługo nie będzie już na więcej miejsca. To był jeden z lepszych zakupów.


Poduszki dekoracyjne 35x35 są dość małe ale i tanie, a właśnie takowych potrzebowałam do rzucenia na łózko. Z racji, że na urodziny doczekałam się dwuosobowego łóżka metalowego z Ikei to muszę je zapełnić poduchami. Jak na razie mam ich tylko 6 sztuk w różnych rozmiarach i zastanawiam się nad zakupem kolejnych małych z tego sklepu. Bądź co bądź, gdzie indziej kupię poduszkę za 4 złote i to w biało - szarym kolorze o delikatnych wzorach. Jest ona dość miękka, ale cudnie prezentuje się na łóżku.


Nie byłabym sobą, gdybym wyszła z Ikei bez świeczki. Wiem, że wiele z Was twierdzi, że pachnie ona tylko jak się przykłada ją do nosa, ale ja tak nie mam. Nie wiem dlaczego, ale może jako alergiczka mam bardziej wyczulony węch na różne zapachy (ale tylko wtedy, gdy nie mam akurat zapchanego nosa xD). Tym razem (jaki i poprzednim oraz przed poprzednim) kupiłam małą świeczkę w szkle o prześlicznym fioletowym kolorze i zapachu lilii. Jest on przecudowny i obok owoców leśnych i zielonego jabłka zajmuje wysoką notę na mojej liście. Tak więc nie mogłam się pohamować i przejść obok niego obojętnie, zwłaszcza, że akurat wykończyłam ostatnio świeczkę.


Z rzeczy czysto dekoracyjnych to by było na tyle. Zmiana łóżka spowodowała, że biurko przekształciłam na toaletkę, a na moim posłaniu zrobiłam swoje biuro, miejsce do wypoczynku, spania, ćwiczenia!, czy oglądania seriali. Jako, że mam problem w gorące dni z utrzymaniem laptopa na kolanach to pożyczałam podkładkę od rodziców. Ale problem zaczynał się, gdy nie tylko ja chciałam korzystać z jej usług. Dwa laptopy w domu a jedna podkładka. Cóż trzeba to było zmienić . Postanowiłam iść w "dziewczyńskie" kolory i wybrałam piękną różową podkładkę. Jedno mogę powiedzieć: Jest użyteczna i wygląda tak słodko. ^^


Jak już wspominałam biurko ochrzciłam mianem toaletki i do szuflady wrzuciłam wszystkie kosmetyki do makijażu. Ale nienawidzę mieć bałaganu w tego typu szufladzie. Czuję się chora jak nie mogę znaleźć czegoś co akurat mi jest potrzebne. Dlatego rozglądałam się za jakimiś małymi pojemniczkami do szuflady. Ale wszystkie były albo za duże, albo nie pasowały mi. Przechodząc przez dział kuchenny natknęłam się na wkłady do szuflad na sztućce. Mówię: Wow to może być dobry pomysł. Nie musiałam długo szukać jak dość małe opakowanie idealne do mojej szuflady wpadło mi dłonie. I cena - tylko 2 złote. Serio? Ja nie widziałam u mnie w mieście tańszego niż dycha. Bez wahania wzięłam je ze sobą, a po powrocie do domu od razu zrobiłam sprzątanie szuflady i układanie w niej drobiazgów.


Choć to koniec zakupów, to jestem z nich bardzo zadowolona. Uwielbiam kupować w tym sklepie drobiazgi dekoracyjne, ale też i duże meble. Teraz czeka mnie zakup lustra, stojaka na ubrania i jakiejś pościeli fajnej, ale to już pozostawiam na wypad z rodzicami.


Ostatnio dostałam maila z propozycją współpracy. Choć było to dla mnie zaskoczenie, to postanowiłam, że spróbuję coś tam zrobić i Wam pokażę moją WISHLIST from CNDirect. Bardzo będę wdzięczna, jeżeli poklikacie w linki ubrań/rzeczy, które Wam się spodobają.


Macie może jakieś z tych rzeczy? Też lubicie Ikeę tak jak ja? A może nie aprobujecie tego, że ktoś może mieć te same meble i dodatki jak Wy? Piszcie śmiało w komentarzach.

53 komentarze:

  1. ikea jest bardzo fajna szczególnie jeśli chodzi o jakieś akcesoria :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze uważałam, że można tam kupować tylko akcesoria, ale teraz powoli przekonuję się również do mebli :)

      Usuń
  2. Z Ikei uwielbia poduszki :) Są różne wzory, lubie mieszać style :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to w nich podoba, dodatkowo są w niskich cenach :)

      Usuń
  3. Mam prawie wszystkie te rzeczy z Ikei ! :D Poklikałam w linki ;*
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta świeczka <3 poklikałam :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy w sklepach jak Ikea. Zawsze kupuję tam masę pierdół do pokoju. Również mnie czeka remont, więc niedługo będę mogła sobie pozwolić na więcej ;)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to uwielbiam, ale mimo, że mam duży pokój to nie chcę zbyt dużo pierdół xD

      Usuń
  6. Cudne są te osłonki na doniczki i poduszki (też je uwielbiam ;) ). Szkoda, że blisko mnie nie ma Ikei :(
    P.S poklikane ;)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam Ikeę dość daleko, ale sobie jakoś radzę :)

      Usuń
  7. super blog<3

    http://ju-latte.blogspot.com 

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szczerze byłam tylko raz w Ikei. Podoba ni sie ten sklep, maja ram wiele ciekawych dodatków. Pozdrawiam, Julia style-person.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie jeździłam do tego sklepu a szkoda :)

      Usuń
  9. Pokazuj, pokazuj, co masz z Ikei, bo u nas w Bydgoszczy dopiero w sierpniu otwierają. Już nie mogę się doczekać! Mam nadzieję, że będzie sporo promocji, bo od września urządzam swój nowy pokój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę xD Ja mam nadzieję, że częściej będę jeździła do tego sklepu :)

      Usuń
  10. Fajne te ubrania, na pewno wybrałabym tutaj coś dla siebie. Szczególnie nr. 2,4 i 6. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zakupy w ikei :D
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fotki i świetne rzeczy. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam dosłownie wszystkie meble z ikei <3

    zapraszam do mnie flawlessbananaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zakupy :) My nie kupujemy akurat w tym sklepie :p Zapraszam : Styloowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz będę miałą remont, więc trochę posiedzę w IKei. :P Świetne rzeczy! *,* Poklikane :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć coś fajnego ^^

      Usuń
  16. Super zakupy, osłanki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak chesz minionki to napisz :) moge zrobić

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też uwielbiam "duperele" z ikei są przecudowne i super prezentują się w pokoju haha :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie rzeczy kupiłaś! :)
    Najbardziej podobają mi się poduszki :))

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam chyba wszystkie z tych rzeczy hahah :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne są te osłonki na doniczki!! :))
    Zapraszam do mnie :)
    http://jullson-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham te doniczki z ikei :) <3 Obserwuje ! <3

    donut-woryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam kupować takie pierdółki do pokoju! :D I bardzo podoba mi sie Twoje rozwiązanie do szuflady z kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, po prostu lubię mieć porządek w kosmetykach :)

      Usuń
  24. Świetne zakupy :) Bardzo żałuje że nie mam dostępu do sklepu Ikea.. Myślę, że chodziłabym tam co tydzień

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Ikeę :) Boskie mają dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też używam laptopa na łóżku, ale ja gram i nie mogę sobie pozwolić na taką podkładkę tylko specjalną do gier :< A wszystkie są takie zwyczajne - czarne :<

    studiaedynburgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, że możesz mieć tylko czarną, ale jak grasz to chyba nie ma to wpływu :)

      Usuń

Dears
thanks for your comments on my page. I love to read your kind words from you.
If you want to invite me to your blog - please leave a link. Gladly I'll check to you.
Kisses xoxoxo